Experimentem, conversem, fem hipòtesis, comprovem i finalment reproduïm alguna activitat i si és amb algún company de ben segur que encara podem aprendre conjuntament.
Per què volíeu comparar o comprovar el pes de les pilotes ? La idea havia sortit d' alguna situació anterior o d' un "problema" que calia resoldre ? La funcionalitat del que fem aporta un valor molt important per a crear necessitats ,per a donar sentit al que fem a l' aula , per a remoure les ganes de fer o aconseguir alguna fita. El fet de representar l' activitat és una de les idees per a recollir com ho han viscut els nens,amb nens patits és una molt bona idea.Vas poder comentar amb ells els dibuixos ? ....Qué havien aprés ?....Què havien representat ?...Vau arribar a alguna conclusió interessant sobre el procès o sobre els resultats ? ..... Amb tots aquests comentaris només vull intentar afegir suggeriments per a trobar maneres múltiples d' aprofitar un moment d' experimentació. DM.
Per què volíeu comparar o comprovar el pes de les pilotes ?
ResponEliminaLa idea havia sortit d' alguna situació anterior o d' un "problema" que calia resoldre ?
La funcionalitat del que fem aporta un valor molt important per a crear necessitats ,per a donar sentit al que fem a l' aula , per a remoure les ganes de fer o aconseguir alguna fita.
El fet de representar l' activitat és una de les idees per a recollir com ho han viscut els nens,amb nens patits és una molt bona idea.Vas poder comentar amb ells els dibuixos ? ....Qué havien aprés ?....Què havien representat ?...Vau arribar a alguna conclusió interessant sobre el procès o sobre els resultats ? .....
Amb tots aquests comentaris només vull intentar afegir suggeriments per a trobar maneres múltiples d' aprofitar un moment d' experimentació.
DM.