Hi ha un nen amb la bata vermella al darrera que està miran que fan als altres. Crec que ell també està participant i està implicat. Potser no està fent ús de la cinta mètrica però té una mirada més global del que està passant.
Les converses posteriors ens poden donar pistes d'aquesta implicació dels alumnes.
Què ha passat perquè el castanyer sigui tan alt? sempre ha estat igual? Tots els castanyers fan la mateixa mida?
ResponEliminaHi ha un nen amb la bata vermella al darrera que està miran que fan als altres. Crec que ell també està participant i està implicat. Potser no està fent ús de la cinta mètrica però té una mirada més global del que està passant.
ResponEliminaLes converses posteriors ens poden donar pistes d'aquesta implicació dels alumnes.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaÉs tot un repte mantenir l'atenció de tots i cadascú a la seva manera.
EliminaTeresa Aparici
Hola Conchi, segons tu que és el que fa que hi hago aquesta total implicación que descrius?
ResponElimina