dilluns, 27 d’octubre del 2014

MUNTSA

"EL JOC ÉS UN SABER QUE S'APRÈN, PERÒ NO S'ENSENYA" Carla Rinaldi

A primera hora del matí va sorgir el joc espontani, provocant una organització per part dels infants.

4 comentaris:

  1. "…la cultura surge en forma de juego, … la cultura, al principio, se juega" (J. Huizinga a Homo ludens) Podem imaginar les nostres aules com petites societats generadores de cultura. I la nostra funció de mestres com de facilitadors d'emergències culturals lletrades.
    L'autoorganitzció és una característica dels organismes vius, complexos, i de les comunitats. Aquestes nens, a través del joc, generen o aprenen la cultura d'autoorganitzar-se.

    ResponElimina
  2. I que tal si després de jugar reflexionem plegats sobre quines coses hem après mentre jugàvem? Xerrar plegats, descobrir quins aprenentatges estàvem assolint i poder desfer la falsa creença que jugar no és important

    ResponElimina
  3. Trobo complicada la frase sobre el joc, si no s'ensenya, com s'aprèn? Potser hauriem de pensar que vol dir per nosaltres ensenyar i aprendre.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina