diumenge, 26 d’octubre del 2014

LAURA GODOY


Junts compartim noves experiències, construïm nous coneixements i descobertes. Junts entenem el món. 

5 comentaris:

  1. Aguantar el regle, traçar una línia, subjectar el cartró. Quatre mirades en un mateix punt. Segur que és apassionant allò que tenen en ment. Puc saber de què es tracta?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això sí que és un equip. En estat pur.

      Elimina
  2. El regle a sobre d'un cartró. Els ditets, els caps, les mirades, tot el seu cos denoten atenció i INTENCIÓ. Tenen clar el que fan: Què serà? i per fer-ho utilitzen tecnologia i cultura: estan en el món dels nombres i del regle. Al'hora estan en aquests mons perquè volen controlar alguna cosa, alguna característica d'alguna forma, d'algun objete. I tot això mentre ple cadascun d'aquestes caparrons passen idees i imatges que diran o no, que tindran éxit o no…
    Una bona situación per aprender moltes coses.

    ResponElimina
  3. Què els nens utilitzin un regle no és per casualitat, que ha passat abans en aquesta classe perquè els nens puguin utilitzar un regle amb sentit? I que caldrà que passi desprès?

    ResponElimina
  4. Els infants de la classe dels Monstres (P4) van plantejar-se una qüestió: on viuen els monstres? Arrel d'aquesta pregunta van començar a fer hipòtesis diverses i van arribar a la conclusió que els monstres viuen en un altre planeta. Per tant si volen arribar al planeta necessiten fer un coet, no un avió ni un helicòpter! Així que... amb molta il•lusió ens hem proposat construir-ne un! A la imatge estan fent un quadrat... del 0 al 40... 4 parts iguals... línies rectes...

    ResponElimina