Col·laborar suposa compartir un propòsit (en aquest cas construir la torre) i també tenir l'empatia suficient per acceptar l'altre (encara que sigui discrepant). En aquest racó de construcció les experiències que viuen nenes i nens poden constribuir a construir tan la seva identitat d'aprenents com la comunitat d'aula. Les converses posteriors sobre el que ha passat en els racons pot ser un instrument del mestre per ajudar a l'aumnat a prendre cosnciència del valor de la cooperació.
Col·laborar suposa compartir un propòsit (en aquest cas construir la torre) i també tenir l'empatia suficient per acceptar l'altre (encara que sigui discrepant). En aquest racó de construcció les experiències que viuen nenes i nens poden constribuir a construir tan la seva identitat d'aprenents com la comunitat d'aula. Les converses posteriors sobre el que ha passat en els racons pot ser un instrument del mestre per ajudar a l'aumnat a prendre cosnciència del valor de la cooperació.
ResponEliminaTambé conversem plegats, prenem decisions plegats, construir idees plegats...és el lloc on convergeixen les idees individuals.
ResponElimina