dilluns, 27 d’octubre del 2014

Sonia Martin

 

Trepitjant la natura, descobrim el món!

6 comentaris:

  1. N'estàs segura? L'altre dia llegint el filòsof alemany Rüdiger Safranski, em vaig trobar un fragment que em va fer pensar molt sobre això que afirmes: "Els episodis vivencials, en realitat, no pasen de ser episodis, perquè no tenen temps de fer-se experiència.L'experiència necessita temps d'elaboració."
    Vieg aquesta mainada que s'ho passa tan bé, passar-ho bé vivenciant situacions sovint és una font de possibilitats, això si, si volem, ens ve de gust, perquè no sempre la vivència té per què acabar en experiència. Ara bé en el cas de que ens vingui de gust, necessitem vincular vivència - experiència - intenció. Estic segur que després d'aquestes carreres els mateixos nens i nenes dèien moltes coses, potser sortia alguna pregunta, potser algun interès… tot un mun de possibilitats que només podrem veure si practiquem l'escolta atenta i tenim unes intencions una mica diferents a les dels mestres de sempre.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Després de la vivència van sorgir preguntes i curiositats. A partir d'aqui es tira del fil i s'experimenta i se li posen intencions.

    ResponElimina
  4. Fantàstic.
    I com tireu del fil i li poseu intencions?

    ResponElimina
  5. Fent preguntes i rexonduint cap allà on vols anar. Ara s'está treballant aquells objectes que són permeables i els q no.

    ResponElimina
  6. Objectes que absorbeixen i d'altres que no. Objectes que suren i d'altres no. Tots els objectes es mullen? quins objectes triguem més a assecar-se? Hi ha líquids que es barregen i d'altres no.
    Com podem recollir totes les dades que anem observant. Com a mestra, quina és la meva intenció quan dono espai i temps a fixar-nos en tot això? cap a on ens portaran aquestes observacions?

    ResponElimina